Наші плани

                        

    

                                                                     ПЛАН РОБОТИ

МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

2025-2026н.р.

Науково-методична  проблема методичного об’єднання вчителів початкових класів

«Формування  ключових  компетентностей  учнів  початкових  класів   шляхом використання  інноваційних  технологій.»

Мета діяльності: обмін досвідом роботи щодо використання інноваційних НУШ- технологій в освітньому процесі, формування нового педагогічного мислення,

розвиток професійної компетентності вчителя початкових класів та активізація  творчого потенціалу.

Завдання:

  1. Впровадження  різних  видів інноваційних    методів та технологій.
  2. Урізноманітнення форм роботи щодо впровадження формувального оцінювання в освітньому процесі.
  3. Забезпечквати діяльнісний підхід у викладанні предметів.
  4. Впроваджувати елементи STEM-навчання.

Проекти, над якими працюють вчителі          методичного об'єднання

Чернега  Н.Ф

«Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом впровадження новітніх інформаційних технологій»

Голотова М.А

"Ігрові технології навчання на уроках, як засіб розвитку комунікативних навичок учнів".

Куріпко Б.О

«Розвиток навчальної мотивації молодших школярів через впровадження інноваційних технологій.»

Ювженко С.О

«Удосконалення педагогічної діяльності через застосування інноваційних технологій у формуванні життєвих компетентностей молодших школярів.»

Клименко В І

« Розвиток  творчої  особистості  учнів  початкової  школи НУШ  шляхом  використання  інноваційних  технологій»

Слюсаренко Г.Г

1.«Розвиток творчих здібностей молодших школярів»

2. "Розумова відсталість: причини виникнення і корекція"

Ракул Н.П

«Можливості сучасних вебсервісів для  підтримки інклюзивного та індивідуального навчання»

 Графік проведення відкритих уроків

  1. 4 клас – Чернега Н.Ф листопад 2025
  2. 1 клас – Ювженко С.О
  3. 2 клас – Голотова М.А
  4. 3 клас – Клименко В.І

Графік  проведення виховних заходів

  1. 4 клас -  Чернега Н.Ф
  2. 1 клас – Ювженко С.О - «Посвята в першокласники», жовтень2025
  3. 2 клас – Голотова М.А « Миру в  Україні бути» вересень 2025
  4. 3 клас – Клименко В.І « Обирай  корисне – зростай щасливо!»2025

Графік  засідань МО:

Вересень, І засідання.

 Тема: Особливості організації освітнього процесу в початковій школі під час воєнного стану у 2025-2026 н.р. Надолуження освітніх втрат.

Мета: Опрацювати основні нормативні документи, що регламентують функціювання початкової школи.  Затвердити план роботи на 2025-2026 н.р.

  1. Методичні рекомендації щодо викладання предметів у початковій школі в 2025-2026 н.р. --Чернега Н.Ф  керівник   МО.
  2. Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами. -- Ракул Н.П .
  3. Особливості оцінювання учнів початкової школи. Чернега Н.Ф  керівник  МО.
  4. Підвищення професійної компетентності педагогів в умовах модернізації освіти.  --       Слюсаренкр О.В, заступник директора з НВР.
  5. Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів за попередній навчальний рік. -- Чернега Н.Ф  керівник   МО .
  6. Обговорення  та затвердження плану роботи МО вчителів початкових класів на 2025-2026 н.р.-- Чернега Н.Ф  керівник   МО,

 

  1. Застосування вчителями мобільного застосунку «Вивчаю — не чекаю»Клименко В.І, вчитель початкових класів.
  2. Перспективні механізми надолуження втрат у навчанні молодших школярів. , вчитель початкових класів.--  Слюсаренко О.В, заступник директора з НВР
  3. Підготовка до проведення І етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови імені П.Яцика для учнів 3-4 класів. Слюсаренко О.В, заступник директора з НВР.

У 2025/2026 навчальному році освітній процес у 1–4-х класах спрямований на реалізацію Держстандарту початкової освіти та подолання викликів, зумовлених воєнним станом. Для надолуження освітніх втрат або організації додаткового освітнього простору МОН пропонує використовувати:

Жовтень. ІІ засідання.

 Тема:   Інноваційні технології: доцільність та практичне застосування  в освітньому процесі початкової школи.

  1. Застосування інноваційних технологій- один із напрямків удосконалення  навчально-виховного процесу  на прикладі уроків математики. - Чернега Н.Ф  .
  2. Інноваційні технології на уроках української мови. --  Клименко В.І.
  3. Впровадження інноваційних технологій на уроках  літературного читання. Голотова М.А.
  4. Викладання курсу ЯДС: пошук новітніх  методів та прийомів. Ювженко С.О.

 

Січень. ІІІ засідання.

Тема: Розвиток компетентної особистості сучасного школяра в умовах НУШ шляхом поєднання традиційних та інноваційних технологій навчання.

  1. Підсумки результатів навчальних досягнень учнів за І семестр 2025-2025н.р. . Слюсаренко О, В, заступник директора з НВР.
  2. Сучасний вчитель – вимоги сьогодення в концепції НУШ. -- Ракул Н.П.
  3. Сучасний учень: особливості розвитку, труднощі, шляхи подолання  проблем та допомога. – Слюсаренко Г.Г
  4. Співпраця  школи та родини у питанні   розвитку компетентної  особистості  молодшого школяра. – Куріпко Б.О

Березень. ІV засідання.

 Тема: Підвищення  рівня методичної  підготовки вчителів початкової школи:    самоосвіта, обмін досвідом роботи.

  1. Креативний підхід у роботі над художніми творами на уроках літературного читання.  –Чернега Н.Ф .
  2. Навчання грамоти: перші сходинки зростання першокласника.-- Ювженко С
  3. Формування навичок самостійної діяльності учнів на уроках математики шляхом використання  інтерактивних технологій навчання.-- Клименко В,І .
  4. Ігрові технології як засіб формування мотивації учнів в концепції НУШ. --  Голотова М.А
  5. Застосування ІКТ при підготовці до занять  та на уроках в початковій школі. -- Члени М.О
  6. Планування та проведення Тижня початкової школи. -- Слюсаренко О.В, заступник директора з НВР

Члени МО

Травень. V засідання. Тема: Підсумки роботи МО вчителів початкових класів

за 2025-2026 н.р.

  1. Піведення підсумків роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2025-2026 н.р.

Чернега Н.Ф,  керівник МО.

  1. Звіт учителів « Здобутки та напрацювання». Члени МО.
  2. Складання перспективного плану роботи  методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2025-2026 н.р. Члени МО.
  3. Про порядок завершення навчального року. --  Слюсаренко О.В, заступник директора з НВР.

      План  методичного  об'єднання

вчителів  початкових  класів Торговицького  ліцею

у  2024-2025 н.р

І засідання  (Вересень 02.09)

Тема. Організація освітнього процесу в 2024-2025

навчальному роців умовах воєнного стану

Освіта породжує довіру. Довіра породжуєнадію. Надія породжує мир.

Конфуцій

ЗМІСТ

Відповідальний

1

Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів  за попередній 2023-2024 н.р..

голова м/о

2

Розгляд та затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня  на 2024/2025 н.р.

ЗДНМР,  голова м/о

3

Актуальний інструктаж.

Нормативно-правові документи щодо організованого початку 2024-2025 навчального року:

ü Лист МОН №1/15281-24 від 16.08.2023 «Про організацію 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти».

ü Постанова Кабінету Міністрів України № 841 від 23 липня 2024року «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні»

ü Лист МОН від 23.08.2024 № 1/15281-24 перший урок у новому 2024/2025.

ü Методичні рекомендації для вчителів початкових класів до проведення першого уроку в 2024-2025 навчальному році.

ü Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році (лист МОН від 30.08.2024 р. № 1.1/15776-24).

ü Методичних рекомендацій з оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами (лист Міністерства освіти і науки України від 30.07.2024 № 1/13519-24)

ü Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою  у 2024/2025 навчальному році (https://https://docs.google.com/spreadsheets)

ü Методичні рекомендації «Реалізація основних напрямків виховної роботи у 2024-2025 н.р.»

 

голова м/о

4

Інформаційна трибуна «Академічна доброчесність як чинник якості освіти закладу загальної середньої освіти.»

Клименко В.І

                                     

                                                               

                                ІІ засідання (Жовтень 29.10)

Тема. Освітнє середовище як  чинник  розвитку

 особистості учня

                     Нудні уроки придатні лише на те, щоб вселити ненависть і до тих,

                                            хто їх викладає, і до усього, що викладається.                                                                                                      Жан Жак Руссо

ЗМІСТ

Відповідальний

 1

Доповідь «Складові безпечного освітнього середовища: міжособистісні взаємини, захищеність, задоволеність, комфортність.»

 

Ювженко С.О

 

 2

Педагогічна скарбничка «Застосування новітніх підходів при організації навчальної діяльності   молодших здобувачів освіти ».

Лінник Н.Ю

 3

З досвіду роботи «Психологічна основа ефективного тайм-менеджменту сучасного вчителя: традиційні та інноваційні методи навчання. Психологічно-емоційна підтримка учнів в процесі навчання.»

Голотова М.А

 4

Методичний лекторій «Особливості адаптації першокласників.»

Лінник Н.Ю

 5

Інформаційний лекторій «Медіаграмотність освітян – потреба сучасного суспільства.»

Ракул Н.П

                                            ІІІ засідання   (Січень 03.01)

Тема. Модель сучасного уроку.

 Нестандартний підхід до формувального оцінювання:

 досвід, інструментарій.

                      Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує

                                                      всі можливості для розвитку особистості учня.                                                                                             М.Ебнер-Ешенбах

ЗМІСТ

Відповідальний

   1

Методичний лекторій «Інноваційні технології на уроках у початкових класах. Модель сучасного уроку.»

Заступник  з навч .роб

   2

Творча лабораторія «Нестандартний підхід до формувального оцінювання: досвід, інструментарій.»

Ювженко С.О

   3

Методичний кейс «Рефлексія як ефективний інструмент розкриття змісту суб’єктивного досвіду стейкхолдерів в освітній діяльності в умовах цифрової освіти.»

Голова м.о Чернега Н.Ф

4

 

Обмін досвідом роботи «Формування патріотичних та громадянських якостей, морально-етичних принципів особистості в умовах НУШ.»

Слюсаренко Г.Г

 

5

Ділова гра з елементами тренінгу « Профілактика емоційного вигорання педагогів.»

практичний психолог

                                     ІY засідання  (Березень 27.03)

Тема. Інноваційні та хмарні технології компетентісного   навчання в освітній діяльності

з                                   Безумство — діяти по-старому і чекати на нові результати.А.                                                                   Альберт  Енштейн 

ЗМІСТ

Відповідальний

1

Атака думок «Компетентісний підхід як система інновацій:актуальні питання та виклики.»

Ювженко С.О

2

Панорама роздумів «Інноваційні та хмарні технології: доцільність та практичне застосування у освітній діяльності.»

Голотова М.А

    3

 З досвіду роботи «Онлайн платформи  в освітньому просторі.»

Клименко В.І

4

 Обмін досвідом «Комікс — онлайн-сервіси для створення яскравих історій для будь-якого уроку.»

Слюсаренко Г.Г

5

Презентація  «З досвіду роботи учителя, який атестується.»

Слюсаренко Г.Г

                                             Y засідання  (Червень 02.06)

Тема.  Підсумки роботи методичного об’єднання   вчителів початкових   класів та вихователів груп  продовженого дня за навчальний рік

Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить.                                                                                                       М.Форбс

ЗМІСТ

Відповідальний

1

 Звіт керівника м/о про підсумки роботи за рік.

голова м/о

    2

Звіт членів м/о про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах…

члени м/о

3

Міні-тренінг «Використання практик самопідтримки та відновлення внутрішнього ресурсу для учнів та вчителів».

практичний психолог

 4

Панорама ідей «Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня  на наступний рік».

голова та члени м/о

          

 

 План роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів

Засідання 1. Організація освітнього процесу в 2023-2024 н.р.

 в умовах воєнного стану

Ви не можете направити вітер,  але можете налаштувати вітрила.

Автор невідомий 

Розділ

Зміст діяльності

Термін діяльності

Форма організації

Відповідальний

Примітки

Робота МО з питань теорії та методики навчання предмета

1.

Звіт про роботу  МО вчителів початкових класів за 2022-2023 навчальний рік

Серпень,

2023 рік

Доповідь

 

Голова МО

 

2.

Особливості освітнього процесу у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2023 – 2024 н.р.

Виступ

Заступник  директора

 

3.

Оцінювання результатів навчання здобувачів освіти початкових класів загальної середньої освіти

Актуальний інструктаж

Голова МО

 

4.

Обговорення ісхвалення плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2023-2024  н.р.

Дискусія

 

 

5.

Розподіл доручень між членами МО

Круглий стіл

 

 

6.

Розгляд і затвердження  календарно-тематичного планування вчителів і вихователів МО

Круглий стіл

 

 

Завдання для самоосвітньої роботи:

1)    Познайомитися з Постановою КМУ від 24 червня 2022 року №711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні».

2)    Опрацювати Наказ МОН України від 01.08.2022 р. №1371 «ЗМІНИ до деяких наказів охорони здоров’я України».

3)    Опрацювати ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році.

4)    Опрацювати інструктивно-методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для початкової школи.

5)    Зробити огляд періодичних видань.

6)    Опрацювати методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку.

7)    Забезпечити умови для адаптації першокласників до шкільного життя.

   Засідання 2. Національно-патріотичне виховання молодших школярів і

формування в них громадянської позиції

 

Не дивіться на Україну, як на землю своїх батьків.

Дивіться на неї, як на землю своїх дітей. І тоді прийдуть зміни...

Святослав Вакарчук 

                                                                                                      

Розділ

Зміст діяльності

Термін діяльності

Форма організації

Відповідальний

Примітки

Робота МО з питань теорії та методики навчання предмета

1.

Про реалізацію основних положень Концепції національно-патріотичного виховання здобувачів освіти 

Жовтень,

2023 рік

Виступ

Заступник  директора з  виховної  роботи

 

2.

Від стресу до адаптації. Як віднайти ресурси 

Тренінг

Соц. педагог  

 

3.

Робота з ресурсною колодою МАК «Проявлення»

Майстерка

 

 

4.

Адаптація першокласників

Круглий стіл

Кл.керівник 1 класу

 

5.

Відвідування і обговорення  уроку «Я пізнаю світ»  в 3 класі

Відкритий урок

 

 

6.

Обговорення та схвалення плану проведення «Тижня початкової школи» 

Обговорення

Голова МО

 

7.

Підготовка до проведення Міжнародного конкурсу з української мови

ім. Петра Яцика 

Повідомлення

Кл.керівник 4 класу

 

Завдання для самоосвітньої роботи:

1)    Опрацювати Постанова Кабінету Міністрів України від 30.06.2021 № 673 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року.

2)    Опрацювати Наказ МОН України від 06.06.2022 року «Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України. 

Засідання 3. Формування предметних та ключових компетентностей

 учнів початкових класів в умовах реформування освіти                                                                                         Зробіть усе, що можете, застосувавши те,

 що знаєте, знаходячись там де ви є.

В. О. Сухомлинський

Розділ

Зміст діяльності

Термін діяльності

Форма організації

Відповідальний

Примітки

Робота МО з питань теорії та методики навчання предмета

1.

Чинники успішного формування предметних і ключових компетентностей молодших школярів.

Грудень,

2023 рік

Доповідь

Голова МО

 

2.

Формування успішної особистості засобами інноваційних технологій.

Презентація

педагогічного досвіду

Линник Н.Ю

 

3.

Творчий портрет вчителя, що атестується.

Звіт

Голотова М.А

 

4.

НУШ в дії. Більше, ніж гра: діяльнісний підхід для успішного навчання.  Сторітелінг.

Майстерка

 

5.

Відвідування і обговорення  уроку української мови в 2 класі

Відкритий урок

 

6.

Стан виконання навчальних планів та програм за  І семестр   та  «Шляхи подолання освітніх втрат і навчальних розривів під час організації освітнього процесу для молодших школярів». Розробити методичні рекомендації щодо механізмів подолання освітніх втрат і навчальних розривів учнями 1 - 4 класів"

Повідомлення

Федорова С.О.

Чернега Н.Ф.

 

7.

Стан підвищення фахової кваліфікації за період вересень-грудень 2023 року

Презентація

Заступник  директора

 

8.

Обговорення і узгодження календарних планів вчителів і вихователів МО на   ІІ семестр

Круглий стіл

 

Завдання для самоосвітньої роботи: 

1) Опрацювати Державний стандарт початкової загальної освіти.

2) Опрацювати  методичний посібник Т. І. Молнар «Педагогічна майстерність».

3) Переглянути уроки учасників конкурсу «Учитель року» в номінації «Початкова освіта».

Засідання 4. Формувальне оцінювання - інноваційний концепт та оцінювання  освітніх досягнень здобувачів освіти    

Я не боюсь помилок тому, що вони найкраще можуть чогось навчити.

Марк Цукенберг

 

Розділ

Зміст діяльності

Термін діяльності

Форма організації

Відповідальний

Примітки

Робота МО з питань теорії та методики навчання предмета

1.

Формувальне оцінювання як невід’ємний складник освітнього процесу

Березень, 2024 рік

Доповідь

Клименко В.І

 

2.

Про вивчення календарно-тематичних планів вчителів початкової школи вихователів груп подов-женого дня на ІІ семестр 2023-2024 навчального року на відповідність Державним стандартам загальної серед-ньої освіти, освітній програмі закладу освіти, річному навчальному плану та предметним навчальним програмам.

Звіт

Слюсаренко Г.Г.

 Голотова М.А.

 

3.

Відвідування і обговорення уроку математики

в 4 класі

Відкритий урок

 

 

4.

Обговорення та схвалення завдань для діагносту- вальних робіт з математики і української мови у  ІІ семестрі 2023-2024 н. р.

 

Круглий стіл

 

 

5.

Розгляд та погодження плану проведення навчально-пізнавальної, дослідницько-пошукової практики

Дискусія

 

 

6.

Ділова гра з елементами тренінгу на вироблення стресостійкості «Жив був педагог»

Гра з елементами тренінгу

 

Завдання для самоосвітньої роботи:

 1) Опрацювати Наказ МОН № 813 «Про затвердження методичних рекомендацій, щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів» від 13.07.2021.

2) Опрацювати Постанову КМУ № 688 від 24.07.2019 «Про внесення змін до Державного стандарту початкової освіти».

 Засідання 5. Підсумки роботи методичного об’єднання за рік

                                                                                                                                

Учитель для школи — це те ж саме, що сонце для всесвіту.

         Він джерело тієї сили, яка надає руху всій машині.

                      Остання заіржавіє у мертвому заціпенінні,

                 якщо він не зуміє вдихнути в неї життя і рух...

А. Дістєрвег

Розділ

Зміст діяльності

Термін діяльності

Форма організації

Відповідальний

Примітки

Робота МО з питань теорії та методики навчання предмета

1.

Підсумки роботи методичного об’єднання учителів початкових класів в поточному навчальному році 

Червень,

2024 рік

Доповідь

Голова МО

 

2

Про виконання навчальних планів і «Шляхи подолання освітніх втрат і навчальних розривів під час організації освітнього процесу для молодших школярів». Розробити методичні рекомендації щодо механізмів подолання освітніх втрат і навчальних розривів учнями 1 - 4 класів"

 

 

Виступ

Кл. керівники

 

3

Характеристика  діяльності учнів та результатів їх навчання

Повідомлення

 

4.

Звіт учителів «Мої досягнення та творчі напрацювання»

Аукціон педагогічних ідей

 

5.

Педагогічний діалог

Обговорення

 

6.

Панорама ідей «Складання перспективного плану роботи МО на 2023 – 2024 навч. рік»

Панорама методичних перспектив

 



Завдання для самоосвітньої роботи:

1)     Оформити журнали та особові справи, дотримуючись єдиного орфографічного режиму.

2)     Продумати оформлення освітнього середовища на новий навчальний рік.

3)     Слідкувати за новинками методичної літератури

 

                                                                 Вересень  ( 2022-2023)

І засідання

Тема. Освіта України в умовах дії правового

 режиму  воєнного стану

Освіта породжує довіру. Довіра породжує надію. Надія породжує мир.

Конфуцій

 

ЗМІСТ

Відповідальний

1.

Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД за попередній 2021-2022 навчальний рік.

Голова м/о

 

2.

Розгляд та затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД на 2022/2023 н.р.

ЗДНМР,

голова м/о

3.

Актуальний інструктаж.

Нормативно-правові документи щодо організованого початку 2022-2023 навчального року:

ü  Лист Міністерства освіти і наук України від 19 серпня 2022 р. №1/9530-22  «Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році».

ü  Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою.

ü  Лист Міністерства освіти і науки України від 10 серпня 2022 р. № 1/9105-22 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р.».

ü Методичні рекомендації для вчителів початкових класів до проведення першого уроку в 2022-2023 навчальному році.

ü Наказ МОН України № 3 від 04.01. 2022 року «Про деякі питання проведення сертифікації в 2022 році». Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)

 

голова м/о

4

Педагогічний консиліум «Як навчатися офлайн або онлайн і дбати про безпеку усіх учасників освітнього процесу?»

усі учасники м/о

5.

Цифровий калейдоскоп «Дистанційне навчання. Додатки для планування, контролю та проведення уроків».

.

Листопад

ІІ засідання

Тема. Дистанційне навчання як виклик часу

В умовах промислової революції та швидкості революції інформаційної

 вчителі та освітні заклади є важливими,

оскільки мають підготувати майбутнє покоління до змін.

ЗМІСТ

Відповідальний

1.

 Педагогічний дайджест «Умови ефективної організації дистанційного навчання в НУШ. Види робіт та онлайн-сервіси »

усі учасники м/о

   2.

 Практикум «Застосування сервісів Google у професійній діяльності вчителя. Створення персонального сайту вчителя».

Линник Н.Ю

 

3.

 Практичне заняття «Створення дидактичного матеріалу у Microsoft  PowerPoint для роботи в Новій українській школі: непростий простий ресурс»»

Федорова С.О

4.

 Цікавинки із методичної скриньки «Організація діагностики та контролю знань засобами комп’ютерного тестування у синхронному режимі»

Клименко В.І

5.

Панорама ідей «Тиждень початкової школи у дистанційному форматі»

Чернега Н.Ф

Січень

ІІІ засідання

Безумство — діяти по-старому і чекати на нові результати.         А. Енштейн

Тема. Інновації в освіті

ЗМІСТ

Відповідальний

1.

Методичний міст «Час освітніх змін: у пошуках балансу традицій та  інновацій»

члени м/о

   2.

Цифровий калейдоскоп «Ефективне навчання у форматі відеочеленджу»

Голотова М.А

   3.

Творча лабораторія вчителя «Ненудне навчання: меми у початковій школі ».

Линник Н.Ю.

   4.

Інформаційна трибуна «Хакатони як інструмент проєктної діяльності»

Клименко В.І

 

Методичний ринг  «Секрети цікавого навчання під час проведення самопідготовки»

Слюсаренко Г.Г

5.

Презентація досвіду роботи  «Портрет учителя, який атестується»

Чернега Н.Ф

Березень

 

ІY засідання

Тема. «Предметний інтенсив»      

«Зробіть усе, що можете, застосувавши те, що знаєте, знаходячись там де ви є.»

В. О. Сухомлинський

ЗМІСТ

Відповідальний

1.

Круглий стіл «Урок у початковій школі в контексті сучасних викликів»

Чернега Н Ф

   2.

Обмін досвідом «Методичні «фішки» для уроків гуманітарного циклу».

Ракул Н.П

   3.

Творча лабораторія вчителя «Математика в стилі STARTUP».

Федорова С.О

   4.

Педагогічний дайджест «STEM-наступ у початковій школі. STEM - піхотинці та їхні побратими на полях ЯДС: як розвивається».

Линник Н.Ю

   5.

Консультативна п’ятихвилинка «Обговорення та затвердження завдань Державної підсумкової атестації для учнів 4 класу.

Клименко В.І

члени м/о

6.

Міні-тренінг «Я в ресурсі і балансі або профілактика емоційного вигорання засобами арт-технік»

практичний психолог

                                                               Травень

Y засідання

Тема.  Підсумки роботи методичного об’єднання

вчителів початкових класів та груп продовженого дня

за навчальний рік

Ніщо так не возвеличує і не дає право відчути себе людиною, в найвищому розумінні цього слова, як праця, в яку віриш і любиш.                                    Олександр Білаші

ЗМІСТ

Відповідальний

1.

 Звіт керівника м/о про підсумки роботи за рік.

голова м/о

    2.

Звіт членів м/о про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах…

члени м/о

3.

Підсумок – звіт роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня

голова м/о

 4.

Панорама ідей «Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня на наступний рік»

голова та члени м/о

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар